Używamy plików cookies w celach statystycznych i do poprawnego funkcjonowania tej strony internetowej. Jeżeli ustawienia Twojej przeglądarki nie blokują plików cookies uznajemy, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie. Możesz zmienić zasady korzystania z plików cookies w swojej przeglądarce. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności.

Regulamin platformy B2B


Aktualna wersja Regulaminu została przyjęta i obowiązuje od 04.03.2022



I. DEFINICJE

Wyrazy lub zwroty pisane z wielkich liter mają znaczenie wskazane poniżej:


  1. „Chat” – usługa umożliwiająca zadawanie Nam pytań na żywo dotyczących asortymentu Sklepu, oferowanych przez Nas Usług oraz funkcjonalności Sklepu.

  2. „Dni Robocze” – od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

  3. „Formularz Zamówienia” – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, w którym podajesz swoje dane niezbędne do realizacji Zamówienia oraz określasz niektóre warunki Umowy Sprzedaży, w szczególności sposobu dostawy i płatności.

  4. „K.C.” – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

  5. „Klient” – Ty, użytkownik Sklepu, będący Konsumentem.

  6. „Konto” – Usługa umożliwiająca m.in. dokonywanie Zamówień bez każdorazowego wypełnienia Formularza Zamówienia, podgląd historii Zamówień, zmianę danych.

  7. „Koszyk” – Usługa, dzięki której widoczne są wybrane przez Ciebie Produkty i masz możliwość ustalenia i modyfikacji Zamówienia, w szczególności ilości nabywanych Produktów.

  8. „Polityka” – Polityka prywatności, czyli dokument dostępny pod adresem polityka prywatnosci, w którym przekazujemy wszystkie informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.

  9. „Porzucony koszyk” – usługa przypomnienia o niedokończonym zamówieniu i pozostawieniu Produktów w Koszyku.

  10. „P.T.” – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 576 z późniejszymi zmianami).

  11. „Regulamin” – ten dokument wskazujący zasady dokonywania zakupów w Sklepie.

  12. „Sklep” – sklep internetowy dostępny pod adresem www.trendforhome.pl oraz www.b2b.trendforhome.pl

  13. „Sprzedawca” – my, Trend Ecommerce Sp. z o.o.; adres: ul. Marii Fołtyn 11, 26-600 Radom, Polska; NIP: 7962971437; REGON: 363976636; KRS: 0000607888; Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS, o kapitale zakładowym w wysokości 10 000,00 PLN (w całości wpłaconym).

  14. „Produkt” – rzecz ruchoma aktualnie dostępna w Sklepie.

  15. „Umowa Sprzedaży” – umowa sprzedaży na odległość zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

  16. „Usługa” – usługi świadczone przez Nas drogą elektroniczną, w szczególności Koszyk, Konto, Newsletter, Chat.

  17. „U.Ś.U.D.E.” – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami).

  18. „Zamówienie” – oświadczenie woli składane przez Ciebie za pomocą Formularza Zamówienia
    i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE


  1. Sklep prowadzony jest przez Trend Ecommerce Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, adres: 26-600 Radom, ul. Marii Fołtyn 11, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000607888, posiadającą numer NIP 7962971437 REGON: 363976636 z kapitałem zakładowym w wysokości 10 000,00 PLN.

  2. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie, a w szczególności zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz zasady korzystania z Naszych Usług świadczonych drogą elektroniczną, a także zasady korzystania ze Sklepu.

  3. Korzystając ze Sklepu i z Naszych Usług zobowiązany jesteś do zapoznania i przestrzegania Regulaminu, w szczególności zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.

  4. Możesz uzyskać nieodpłatny dostęp do Regulaminu w każdym czasie i miejscu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Aktualny Regulamin dostępny jest zawsze na stronie internetowej Sklepu pod adresem

  5. Regulamin obowiązuje od dnia 04.03.2022.

III. WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz korzystania z Naszych Usług należy:


  1. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu oraz z aktualną wersją przeglądarki internetowej,

  2. włączyć w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript.

IV. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU


  1. Sklep funkcjonuje na zasadach określonych w Regulaminie.

  2. Korzystanie ze Sklepu jest nieodpłatne, dobrowolne i dozwolone dla wszystkich, którzy spełniają wymagania techniczne określone w pkt. III Regulaminu.

  3. Korzystanie ze Sklepu jest jednoznaczne z akceptacją przez Ciebie treści Regulaminu.

  4. Twoim obowiązkiem jest korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z treścią Regulaminu, z poszanowaniem przepisów prawa i zachowaniem dobrych obyczajów.

  5. W szczególności zabronione jest ingerowanie w działanie Sklepu, w tym zmienianie kodu Sklepu, używanie lub zamieszczanie wirusów, robaków, trojanów, niedozwolonych rozszerzeń i innych mechanizmów mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie Sklepu.

  6. Ten Regulamin stanowi również wykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 U.Ś.U.D.E. oraz art. 173 ust. 1 pkt 1 P.T.

V. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


  1. W ramach Sklepu świadczymy drogą elektroniczną następujące Usługi:


    1. Konto
    2. 1) W celu założenia Konta w Sklepie należy podać pełne dane płatnika, tj. nazwę firmy, imię i nazwisko (w przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą), numer NIP, adres siedziby, adres dostawy (gdy jest inny niż adres siedziby), numer telefonu kontaktowego, aktywny adres poczty elektronicznej. Należy ustawić hasło oraz zaakceptować Regulamin i Politykę oraz aktywować przycisk „Zarejestruj się” (lub inny o równoważnym znaczeniu). Twój login to adres poczty elektronicznej podany przez rejestracji. Następnie zostanie do Ciebie wysłany e-mail z potwierdzeniem wprowadzenia danych i informacją, że Twoje Konto jest weryfikowane. Po zweryfikowaniu prawdziwości danych, na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej zostanie wysłane potwierdzenie założenia Konta oraz link aktywacyjny. Po kliknięciu w przesłany przez Nas link Twoje Konto zostanie aktywowane.

      2) Możesz założyć tylko jedno Konto główne w Sklepie.

      3) Jesteś zobowiązany do zachowania hasła w tajemnicy. Z uwagi na zagrożenia związane z dostępem do Internetu rekomendujemy regularną zmianę hasła, nie rzadziej niż raz na 30 dni.

      4) Usługa Konta umożliwia skorzystanie z następujących funkcjonalności:

      4a. podgląd historii zamówień,
      4b. wystawienie ocen Produktów,
      4c. możliwość dodawania Produktów do ulubionych,
      4d. ustawianie powiadomień o dostępności danych Produktów,
      4e. zmiana danych kontaktowych,
      4f. informacji na temat dostawy,
      4g. informacji na temat płatności,
      4h. wglądu do swoich zgód,
      4i. dostępu do metod płatności.

      5) Umowa o świadczenie Usługi Konta zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Ciebie potwierdzenia prawidłowej rejestracji w Sklepie, wysłanego na adres elektroniczny podany przez Ciebie podczas rejestracji. Umowa jest zawierana na czas nieoznaczony.

      6) Możesz w każdej chwili usunąć swoje Konto bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W celu skorzystania z tego uprawnienia wyślij wiadomość e-mail na adres: b2b@trendforhome.pl. Z chwilą usunięcia Konta umowa o świadczenie Usługi Konta ulega rozwiązaniu.

      7) W przypadku rażącego nieprzestrzegania przez Ciebie Regulaminu jesteśmy uprawnieni do zablokowania Twojego Konta, a nawet do jego usunięcia, a umowa o świadczenie Usługi Konta ulega rozwiązaniu.

    3. Koszyk
    4. 1) Usługa Koszyk polega na ułatwieniu złożenia zamówienia Produktów. Dzięki niej możesz zapamiętać wybór swoich Produktów, wpisanych kodów rabatowych, wyświetlić podsumowanie ceny oraz kosztów dostawy.

      2) Korzystanie z Usługi Koszyk rozpoczyna się z momentem aktywowania przycisku „Dodaj do koszyka” (lub innego o równoważnej treści) znajdującego się pod ceną, obok zdjęcia Produktu, a kończy się z chwilą złożenia Zamówienia lub skorzystania z przycisku „Opróżnij koszyk” (lub innego o równoważnej treści). Dodanie Produktów do Koszyka nie oznacza ich rezerwacji. Koszyk zapamiętuje informacje o Produktach wybranych przez Ciebie także po zakończeniu sesji przeglądarki lub wylogowaniu się z Konta.

    5. Chat
    6. 1) Korzystając ze Sklepu masz możliwość skontaktowania się z Nami przy pomocy Usługi Chat. W tym celu aktywuj przycisk „Rozpocznij chat” (lub inny o równoważnej treści) znajdujący się w prawym dolnym rogu Sklepu. Następnie wpisz interesujące Cię pytanie dotyczące asortymentu Sklepu, oferowanych przez Nas Usług lub funkcjonalności Sklepu.

      2) Chat jest prowadzony w formie chatu na żywo, co oznacza, że na Twoje pytania w godzinach funkcjonowania Chatu odpowiada Nasz pracownik/współpracownik.

      3) W celu zakończenia korzystania z Usługi Chatu zamknij okno Chatu.

      4) Zastrzegamy sobie prawo do nieodpowiadania na pytania, które nie dotyczą asortymentu Sklepu, oferowanych przez Nas Usług oraz funkcjonalności Sklepu albo są wulgarne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami.

    7. Newsletter
    8. 1) Świadczymy usługę Newslettera, która polega na tym, że wysyłamy treści, które mogą Cię – jako klienta Naszego Sklepu – zainteresować. W Newsletterze możesz również znaleźć oferty, zniżki, promocje, kupony rabatowe.

      2) Aby otrzymywać Newsletter powinnaś/-eś:

      2a. spełnić wymagania techniczne określone w pkt. III Regulaminu;
      2b. połączyć się w trybie on-line ze Sklepem;
      2c. posiadać aktywny adres poczty elektronicznej;
      2d. podać swój adres e-mail w okienku „Zapisz się do Newslettera” (okienko może mieć inny napis, ale o równoważnej treści);
      2e. nacisnąć przycisk „Zapisz się” (lub inny o równoważnej treści).

      3) Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

      4) Newsletter wysyłany jest zazwyczaj dwa razy w miesiącu.

      5) Jeżeli podałaś/eś swój adres e-mail i kliknęłaś/eś przycisk „Zapisz się” (lub inny o równoważnym znaczeniu) to oznacza, że wyrażasz zgodę na otrzymywanie Newslettera (zamówienie informacji handlowej).

      6) Zapisanie się na Newsletter jest jednoznaczne z akceptacją przez Ciebie treści Regulaminu.

      7) Po podaniu prawidłowych danych i kliknięciu przycisku „Zapisz się” (lub innego o równoważnej treści) otrzymasz od Nas maila z potwierdzeniem. Aby dokończyć rejestrację należy kliknąć w otrzymany link aktywacyjny.

      8) Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link znajdujący się w każdej wiadomości elektronicznej. Rezygnacja jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w tym zakresie.

      9) Dezaktywacja Usługi Newsletter może nastąpić również z Naszej inicjatywy, w razie nieprzestrzegania przez Ciebie postanowień Regulaminu.

      10) Z chwilą dezaktywacji Usługi Newsletter zaprzestaniemy przesyłania na Twój adres poczty elektronicznej jego treści.

      11) Możesz w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia Usługi Newsletter.

      12) Newsletter zawiera nasze treści informacyjne, promocyjne lub reklamowe. Elementy graficzne i treści Newslettera stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub innych praw przysługujących Nam lub osobom trzecim i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem i/lub bez Naszej zgody stanowić może naruszenie prawa.

    9. Porzucony koszyk
    10. 1) Świadczymy Usługę Porzuconego koszyka, która polega na tym, że jeżeli w przeciągu 24 godzin od momentu dodania Produktu do Koszyka nie zatwierdzisz Zamówienia, prześlemy Ci wiadomość mailową lub smsową przypominającą o możliwości dokończenia Zamówienia.

      2) Usługa Porzuconego koszyka dostępna jest dla Klientów niezarejestrowanych, jeżeli wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych lub dla Klientów zarejestrowanych. Możesz zrezygnować z tej Usługi poprzez kliknięcie w link znajdujący się w przesłanej do Ciebie wiadomości przypominającej o możliwości dokończenia Zamówienia.

    11. Udostępnianie i/lub możliwość pobierania treści;
    12. Treść Regulaminu udostępniamy nieodpłatnie na stronie internetowej w formie umożliwiającej jej nieodpłatne utrwalanie, przechowywanie oraz odtwarzanie. Treść zawarta w Regulaminie może być utrwalana i zwielokrotniana przez Ciebie dowolną techniką na dowolnych nośnikach w celach związanych z korzystaniem ze Sklepu oraz świadczonych w jego ramach Usług.

    13. Możliwość zadawania nam pytań
    14. 1) Korzystając ze Sklepu masz możliwość zadania Nam pytań dotyczących Naszych Usług. W tym celu powinnaś/-eś:

      1a. spełnić wymagania techniczne określone w pkt. III Regulaminu;
      1b. połączyć się w trybie on-line ze stroną internetową Sklepu;
      1c. posiadać aktywny adres poczty elektronicznej;
      1d. podać swój adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść pytania w okienku „Zadaj nam pytanie” (okienko może zawierać inny, ale równoważny napis);
      1e. nacisnąć przycisk „Wyślij” (przycisk może mieć inny, ale równoważny napis).

      2) Usługa świadczona jest nieodpłatnie i jednorazowo.

      3) Skorzystanie z tej Usługi jest jednoznaczne z akceptacją treści Regulaminu.

      4) Na zadane przez Ciebie pytanie odpowiemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 Dni Roboczych od wysłania przez Ciebie zapytania i podania prawidłowych danych.

      5) Zastrzegamy sobie prawo do nieodpowiadania na pytania, które nie dotyczą asortymentu Sklepu, oferowanych przez Nas Usług oraz funkcjonalności Sklepu albo są wulgarne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami.

    15. Powiadom o dostępności
    16. 1) Świadczymy Usługę Powiadom o dostępności, która polega na tym, że gdy danego Produktu nie ma w Sklepie, a Ty chcesz wiedzieć kiedy ponownie do niego wróci to podajesz swój adres e-mail i na ten adres zostanie wysłana wiadomość o tym, że Produkt jest ponownie dostępny.

      2) Aby otrzymywać Powiadomienie o dostępności powinnaś/-eś:

      2a. spełnić wymagania techniczne określone w pkt. III Regulaminu;
      2b. połączyć się w trybie on-line ze Sklepem;
      2c. posiadać aktywny adres poczty elektronicznej;
      2d. podać swój adres e-mail w okienku „Powiadom o dostępności”(okienko może mieć inny napis, ale o równoważnej treści);
      2e. nacisnąć przycisk „Powiadom o dostępności” (lub inny o równoważnej treści).

    17. Dodaj do ulubionych
    18. 1) Świadczymy Usługę Dodaj do ulubionych, która polega na tym, że gdy podoba Ci się jakiś Produkt poprzez zaznaczenie serduszka znajdującego się na górze po prawej stronie od Produktu możesz dodać go do listy ulubionych Produktów.

      2) Aby Produkt Dodać do ulubionych powinnaś/-eś także:

      2a. spełnić wymagania techniczne określone w pkt. III Regulaminu;
      2b. połączyć się w trybie on-line ze Sklepem;

      3) Usługa Dodaj do ulubionych jest dostępna dla Klientów zarejestrowanych.

      4) Usługa świadczona jest nieodpłatnie i przez czas nieoznaczony.

  2. Korzystanie z Usług Sklepu jest bezpłatne.

VI. PRODUKTY


  1. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i Unii Europejskiej.

  2. Produktów należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.

  3. W Sklepie mogą obowiązywać ograniczenia ilościowe dotyczące liczby sztuk danego Produktu, który możesz zamówić w ramach jednego Zamówienia. W razie przekroczenia limitu, złożenie Zamówienia nie będzie możliwe. W takim przypadku zmniejsz liczbę zamówionego Produktu w Koszyku.

VII. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY


  1. Opisy Produktów wraz z cenami stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (informację handlową), a nie ofertę w rozumieniu K.C. Składając Zamówienie składasz ofertę kupna wskazanego Produktu za cenę i o cechach określonych w opisie Produktu.

  2. Możesz składać Zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przez cały rok. Sklep realizuje Zamówienia w godzinach pracy Sklepu, tj. od 8 do 16 w Dni Robocze. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 15:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.

  3. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:


    1. zaloguj się na Konto;

    2. wybierz Produkt, którym jesteś zainteresowana/-ny, a następnie aktywuj przycisk “Dodaj do koszyka” (lub inny o równoważnej treści) znajdujący się pod opisem wybranego Produktu;

    3. przejdź do Koszyka, który znajduje się w prawnym górnym rogu Sklepu;

    4. zweryfikuj podane dane i ewentualnie dodaj/zmień adres dostawy

    5. wybierz sposób dostawy oraz formę płatności;

    6. wybierz przycisk „Kupuję i płacę” (lub inny o równoważnej treści).


  4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści, zaakceptowania przez Ciebie Regulaminu oraz Polityki, poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka.

  5. W przypadku wyboru opcji płatności wskazanej w pkt. IX ust. 1 lit. a. Regulaminu Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zostanie automatycznie anulowane.

  6. Po złożeniu Zamówienia prześlemy na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. W zależności od wybranego przez Ciebie sposobu płatności, otrzymasz odpowiednią informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji.

  7. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji jest Naszym oświadczeniem o przyjęciu oferty i z chwilą jej otrzymania przez Ciebie zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.

VIII. CENA PRODUKTÓW


  1. Ceny w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami netto i brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Ciebie sposobu płatności i dostawy.

  2. Na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w Sklepie cena za Produkt oraz koszty sposobu płatności i dostawy Produktu.

  3. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami K.C. oraz innymi przepisami prawa.

  4. Cena Produktu uwidoczniona w Sklepie jest wiążąca w chwili złożenia przez Ciebie Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie po złożeniu przez Ciebie Zamówienia.

IX. SPOSÓB PŁATNOŚCI


  1. Masz możliwość opłacenia Zamówienia według swojego wyboru:


    1. możesz zapłacić za pomocą serwisu Blue Media, w którym znajdują się następujące metody płatności: Blik, bankowy przelew online, za pomocą Google Pay oraz za pomocą kart płatniczych VISA oraz Mastercard;

    2. możesz ożesz zapłacić przy dostawie (gotówką) przy zamówieniu do kwoty 1000 zł. Zapłata ceny na ręce osoby doręczającej przesyłkę będzie warunkiem wydania przesyłki.


  2. Możliwość wyboru określonego sposobu płatności online może być czasowo ograniczona z powodów technicznych. Możesz wybrać spośród opcji płatności dostępnych w Sklepie w momencie składania Zamówienia.

  3. Wszystkie Zamówienia są płatne w złotych (PLN).

  4. Składając Zamówienie wyrażasz zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej faktury elektronicznej.

X. WYSYŁKA I DOSTAWA


  1. Sposób dostawy Produktu wybierasz podczas procesu składania Zamówienia.

  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Zamówienia oraz czas dostawy. Dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze.

  3. Czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Nas jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu i liczony jest od dnia (początek biegu terminu dostawy):


    1. wpływu należności na Nasz rachunek bankowy lub konto rozliczeniowe gdy wybierzesz sposobu płatności wskazany w pkt. IX ust. 1 lit. a Regulaminu,

    2. zawarcia Umowy Sprzedaży – gdy wybierzesz płatność wskazaną pkt. IX ust. 1 lit. a i b Regulaminu.


  4. Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Ciebie formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu.

  5. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Polski w szczególności za pośrednictwem kurierów.

  6. Informacje o kosztach dostawy są podawane w procesie składania Zamówienia.

XI. REKLAMACJA I GWARANCJA


  1. Nie ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne zakupionego Produktu na zasadach określonych w K.C

  2. Nie udzielamy gwarancji na oferowane w Sklepie Produkty, chyba że w opisie Produktu wskazano inaczej. Wykonanie uprawnień z gwarancji (jeśli Produkt jest objęty gwarancją) nie wpływa na Nasz brak odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

XII. KONTAKT I REKLAMACJE USŁUG

Dokładamy należytej staranności, aby zapewnić odpowiedni poziom funkcjonowania Naszego Sklepu. Masz prawo zgłosić zastrzeżenia i błędy w funkcjonowaniu Sklepu pisząc do nas e-maila na adres: b2b@trendforhome.pl

XIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

XIV. DANE OSOBOWE


  1. Zobowiązujemy się do przetwarzania Twoich danych osobowych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z naciskiem na stosowanie środków technicznych i organizacyjnych odpowiednio dostosowanych do przetwarzanych danych osobowych.

  2. Regulacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

XVI. PRAWA AUTORSKIE

Przysługują Nam prawa autorskie do wszystkich artykułów i treści zamieszczanych w Sklepie. Jeżeli nie zaznaczono inaczej, także wszystkie obrazy, grafiki, jak i inne elementy twórcze są chronione prawami autorskimi lub prawami ochronnymi na znak towarowy i należą do Nas lub są przez Nas licencjonowane. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie lub ich zwielokrotnianie w jakikolwiek sposób.

XVII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ


  1. Ze względów technicznych może dojść do nieprawidłowości w działaniu lub awarii uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie ze Sklepu.

  2. Powyższe obejmuje również czasowe wyłączenie dostępu do Sklepu ze względu na jego modernizację.

  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za:


    1. prawidłowość działania Sklepu,

    2. zmianę cen i ofert w Sklepie,

    3. brak dostępności Produktów.


XVIII. ZMIANA REGULAMINIE


  1. Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie.

  2. Aktualny Regulamin jest zawsze dostępny w Sklepie.

XIX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


  1. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa Sprzedaży zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.

  2. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu są w języku polskim.

  3. W przypadku sporu sądem właściwym będzie sąd dla Naszej siedziby.

  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy K.C., przepisy U.Ś.U.D.E. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.